Avatar billede spectual Nybegynder
05. maj 2001 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Counterstrike bot

Jeg vil gerne i gang med at lave en bot til CounterStrike og i den forbindelse har jeg skaffet mig en eksempel-Bot, som er skrevet i C. Spørgsmålet er, hvordan kan jeg komme til at compile den?
Avatar billede xafion Nybegynder
05. maj 2001 - 13:16 #1
Ved at bruge Visual C++ for instance. ?
icq 83297796 ( 83 29 77 96 )
Avatar billede martin_zeus Nybegynder
08. maj 2001 - 20:46 #2
Du kan nok godt bruge en C++ compiler til det, kan du ikke også sende eksemplet til mig på martin.molle@get2net.dk
Avatar billede spectual Nybegynder
09. maj 2001 - 09:02 #3
Hvis jeg ikke husker helt galt fik jeg faktisk compilet eksemplet den anden dag, men det kræver at du har valve\'s mod SDK - det fylder vist en 10 mb.
Avatar billede needs Nybegynder
15. maj 2001 - 08:46 #4
Det lyder som noget for mig e-mail mig bot\'en (i c) og du skal få at vide hvor der finds en c++ compiler. og som spectual skriver skal du også havde value\'s SDK på jeg tro det er 20 mb.
needsgames@hotmail.com
Avatar billede spectual Nybegynder
31. maj 2001 - 11:04 #5
Opsumering:

Har man MS Visual C++ 6.0 kan man compile HPB_Template bot\'en hvilket virker fint, men er alt for udviklet til at være en template efter min mening. Men ved at kombinere templaten med fodder bot\'en som den hedder, kan man måske komme til at compile fodder bot\'en.

Jeg poster lige et link her så jer der har interesse kan downloade den.
Avatar billede bobcats Nybegynder
05. marts 2003 - 17:23 #6
Kan du ik sende det der C kode til mig ???