Avatar billede mavani Nybegynder
14. april 2006 - 18:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Computer slukker?

Min computer slukker når jeg spiller, og nogle spil kan jeg slet ikke komme ind i uden den når at slukke. Jeg har også været ude for at den gør det, når jeg er ved at installere et eller andet.
Men hvorfor?
Er det mine ram den er galt med eller hva?
14. april 2006 - 19:05 #1
Varme ???
Avatar billede mavani Nybegynder
14. april 2006 - 19:34 #2
Nej varme er ikke problemet alle temp er normale..
Avatar billede mavani Nybegynder
14. april 2006 - 19:36 #3
cpu 35 grader og MB kommer max op på 40 grader
Avatar billede c-holst Novice
14. april 2006 - 20:18 #4
har du mere en en ramblok, prøv da en af gangen. ellers lån en anden

softwarefejl må vi også hellere tænke på, skal lige komme i tanke om, hvordan det er man aflæser windows logfilerne. kan du huske det DR1
14. april 2006 - 20:25 #5
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Administration][Logbog] - check for "røde" flag/makeringer ...
Avatar billede c-holst Novice
14. april 2006 - 20:33 #6
tak for det.
Avatar billede mavani Nybegynder
14. april 2006 - 21:59 #7
Har lige tjekket logbogen og ingen røde flag at se. Har desuden kun en ramblok. ?
Avatar billede mavani Nybegynder
14. april 2006 - 22:02 #8
Er der andre muligheder for hvad det kan være.. ? Der er ikke fortaget ændringer i hard- eller softwaren før det begyndte at ske.
Avatar billede mavani Nybegynder
16. april 2006 - 15:54 #9
???
Avatar billede matmike Nybegynder
18. april 2006 - 17:06 #10
hej kan fortælle så meget at dine ram ikke fajler noget for vis så kunne den slet ikke tænde prøv at formatere den engang