Avatar billede penta Nybegynder
11. april 2006 - 10:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ikke @ i firefox ?

Jeg har mange problemer med firefox i forbindelse med Flash. Jeg har bl.a. lavet en kontaktformular og her kan jeg bl.a. ikke skrive @ - er der nogen der ved hvorfor jeg har det problem og hvad jeg kan gøre ved det ? Hjælp hurtigst mulig :) På forhånd tak.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2006 - 10:07 #1
Lad mig gætte - din flash er transparent?

Jeg oprettede et lignende spørgsmål for et godt stykke tid siden:
http://www.eksperten.dk/spm/562873
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2006 - 10:11 #2
Jeg kan stadig ikke taste @ eller ÆØÅ (men godt æøå) i denne inputbox i FF, fordi den er transparent:
http://www.larsholmgaard.dk/misc/inputTest/indexTransparent.html

Men, er den ikke transparent, så kan jeg godt:
http://www.larsholmgaard.dk/misc/inputTest/index.html

Og da jeg havde problemet oprindeligt, var det Firefox v1.0. Nu er det v1.5 jeg kører med - det virker stadig ikke, så jeg tror ikke umiddelbart der er anden løsning end at lade være med at lave baggrunden transparent.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2006 - 10:17 #3
Ovenstående er iøvrigt nøjagtigt samme flashfil - i det ene tilfælde er den blot gjort transparent via html'en.
Avatar billede penta Nybegynder
11. april 2006 - 13:03 #4
ok - jamen jeg takker og bukker og nejer :) God påske.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2006 - 13:04 #5
Jo tak og i lige måde. Var din flash transparent? I så fald virker din inputform, hvis du gør den ikke-transparent.
Avatar billede penta Nybegynder
11. april 2006 - 13:07 #6
hov jeg ville ikke svare - kan du give et svar - så du kan få point :) ?
Avatar billede penta Nybegynder
11. april 2006 - 13:07 #7
så var den der - point til dig og god påske :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2006 - 13:07 #8
:-)