Avatar billede gigy Nybegynder
04. maj 2001 - 23:03 Der er 31 kommentarer

3. mand søges til stort datingprojekt. (php programmør)

Vi er en design og en php programmør, der søger en php progarmmør til. Det er dog frivilligt, men vi regner med det bliver meget stort. Kontakt webmaster@karateklubben.dk for mere info.
Avatar billede well_r Nybegynder
04. maj 2001 - 23:05 #1
me?
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:05 #2
Kan oplyse at man vil komme til at arbejde sammen med mig - *wow* *G*
Avatar billede blood Nybegynder
04. maj 2001 - 23:06 #3
Hvorfor skal vi kontakte webmaster@karateklubben.dk for at få mere info?
Det er jer der skal have hjælp så i må da poste info´en her
Mvh --{BLOOD}--
Avatar billede well_r Nybegynder
04. maj 2001 - 23:08 #4
JD???..du er?
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:08 #5
Nu er det ikke sikkert at vi vil ha\' al info. stående her. Det kan være af flere grunde.
I er også velkomne til at kontakte o\'s pr. ICQ:
Avatar billede well_r Nybegynder
04. maj 2001 - 23:08 #6
Blood har ret :)
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:09 #7
Mit: 64587275
Avatar billede gigy Nybegynder
04. maj 2001 - 23:13 #8
Oki så for i info her:)

Mit icq nummer er: 45710324

I kan se designet ind til videre men kun 15 min. endnu:

195.97.135.66/mydate/index.php
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 23:25 #9
Tjae, jeg har selv lavet datefinder.dk så hvis der er noget i ikke kan finde ud af..
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:40 #10
Det er ingen problemer med at finde ud af noget. Men jeg - som programmør - mangler én til at kode samtidigt, så der kommer noget fart på projektet.
Avatar billede blood Nybegynder
04. maj 2001 - 23:41 #11
Men jeg har næsten meldt mig
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:44 #12
el_barto-> Ikke for at virke høj-røvet, men måske er det dig der skulle have hjælp.
Man får smidt en masse fejlmeddelelser i hovedet når man opretter en (test-)bruger.

Desuden er der opfundet sessions og cookies.
Avatar billede blood Nybegynder
04. maj 2001 - 23:45 #13
:o)
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 23:45 #14
stripslashes() ER også opfundet :)
Ej ok, nu stopper jeg :)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:08 #15
Hmm jd..nu virker du altså højrøvet...Jeg har 750 profiler oprettet, heraf 12 igår..De får åbenbart ikke fejlmeddelelser..

Desuden bruger jeg både sessions og cookies!
Så hvorfor fortæller du mig at de er opfundet?

Jeres forsøg på et dating site er sq ikke for godt..
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:17 #16
el_barto-> Beklager, jeg gik måske lige lidt over stregen. Men jeg mente faktisk det jeg sagde.
Du kan jo ikke vide om de fik fejlmeddelelser, prøv nu bare at tjekke det ud.

Men inden jeg undskylder for meget, så var det altså dig der startede med en lidt \"jeg-kan-alt\"-attitude.

Jeg gider ikke til at uddybe min kommentar om cookies og sessions, og regner med at dette er uddiskutteret, så vi kan komme til sagen.

Til sidst, så redder dit forsøg på at kritisere vores design, ikke noget som helst.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:21 #17
Jeg har ikke behov for noget. Men I er 3 mand, og tror at jeg starter med at \"håne\" jeres projekt.

Dette er langt fra sandheden, da jeg blot tibød at dele mine erfaringer.

Dine kommentarer med cookies og sessions står stadig ubesvaret. Hvad mener du? Hvordan skulle du have en chance for at kigge i min kode? Eller tror du bare ikke jeg kan finde ud af det?

BTW, no hard feelings. Følte mig blot stødt.
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:28 #18
Rart at vide at der ikke er nogen der håner vores projekt.

Jeg har på intet tidspunkt ville støde dig, men jeg kan altså ikke helt klare den der \"jeg-kan-alt\"-attitude. Derfor farede jeg lidt hurtigt ud.

Ang. cookies og sessions, så var det bare fordi jeg så en url alá fil.php?username=
altså virkede det somom du ville overføre brugerdata pr. url.

Skal vi ikke sige at det er et uddebatteret emne?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:39 #19
OK jd, peace! :-)

Nu har jeg rettet den fejl, det var et sidehovede der blev inkluderet 2 gange hvis man ikke indtastede alle oplysninger.

Hvis du gerne vil se sitet, kan du bruge
Profilnavn: Mortendrengen
Password: rfr

eller selv oprette en bruger.

Du kan bare slette Mortendrengen når du er færdig med ham..
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:42 #20
Hmm... nu går det da helt galt. Jeg HAR logget ind (endda 2 gange) men jeg får hele tiden at vide at jeg skal være logget ind for at se de forsk sider...
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:43 #21
også i det logout-vindue der popper op, kommer der en header-fejl.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:44 #22
Ja, jeg kan godt se din IP 131.165.143.165 og din id 839 i mine sessions..
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:44 #23
Den kommer fordi du ikke er logget ind..
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:45 #24
Når... det var fordi du var logger ind med samme bruger, samtidigt,eller hvad ?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:45 #25
jd. Mit site opererer med frames..Hvis du ikke stiger ombord fra www.datefinder.dk men gør det fra en af undersiderne, vil du ikke kunne kogge ind..
Avatar billede jd Nybegynder
05. maj 2001 - 00:46 #26
Det gjorde jeg osse.... men nu virker det altså.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2001 - 00:47 #27
ok..
Avatar billede BacceDK Juniormester
05. maj 2001 - 01:36 #28
hmm tror snart der bliver lige lovlig mange Datind siter *SS* sidder selv snart klar med min udgave af sådan en slags og der er fanneme mange i forevejen *SS* + i nu også vil komme med en hehe meen ok ok så længe folk gidder bruge dem så kan man væl lige så godt lave dem *SS*

indate.
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
05. maj 2001 - 10:57 #29
jeg vil da også muligvis være med hvis jd er med
Avatar billede andreas Nybegynder
05. maj 2001 - 12:40 #30
YaW JD... u know me... jeg er sku altid med hvis det ikke tager for pisse lang tid og at jeg kan få noget ud af det... så JD... kontakt mig lige på icq.. ved du har mit nr *G*
Avatar billede repsac Nybegynder
05. maj 2001 - 22:09 #31
Kan I ikke finde på noget nyt, hvorfor give dating-sitet endnu en \"gen-renæssance\"??? Der findes nok i forvejen ...