Avatar billede hans01 Nybegynder
07. april 2006 - 18:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af side

Jeg vil gerne lige have et feedback på min side så jeg ikke kører helt skævt med design og brugervenlighed.

www.ferieitalien.frac.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. april 2006 - 22:06 #1
drop den kødfarvede venstre del og mudterstil siden (hvitd på begge sider

fix teksten på knapperne så den er til at læse

reducer fstanden mellem text og menu så det hele trækkes lidt op

hele billedet bør være synligt uden at scrolle

italia staves med stort I

bør checke op på texten, det lyder lidt som en dårlig oversættelse

tilføj kontakt info nederst på siden

eller skal det nok blive fint :-)
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. april 2006 - 08:14 #2
Det er meget fint, tusind tak for input. jeg kører videre , Accepteret
Avatar billede jarl-g Nybegynder
08. april 2006 - 12:09 #3
Det staves Italy ikke Italia...

Og nu jeg er igang:

Menu knapperne er utroligt utydelige :/

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. april 2006 - 13:40 #4
Det med knapperne er korrekt, mht italy, italia, italien, er det henholdsvis engelsk, italiensk, og dansk.