Avatar billede torben_beo Nybegynder
07. april 2006 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Public Folder

Hej ...
er der nogen der ved hvordan man tager Backup evt. til en
DVD af de filer og mapper der ligger i Public folderen..

Det er en exchange 2003
Jeg syntes ikke lige jeg kan finde ud af hvor den gemmer de mapper henne på serveren. På en 2000 server var der jo en mappe det hed exchange og derinde kunne man finde alle mapperne, men det kan man jo ikke på en 2003..

håber nogen kan hjælpe da vi trænger til at få ryddet op i public folderen, men jo gerne vil have en mulighed for at komme tilbage hvis vi skulle komme til at slette for meget :-)
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. april 2006 - 15:24 #1
public.mdb mener jeg filen hedder men du kan se det i exchange manageren under server og  din default storage location (hvis du har flyttet den, eller kaldt den noget andet end default navn)
Avatar billede torben_beo Nybegynder
07. april 2006 - 15:44 #2
jamen det så jo rigtigt ud, på nær at den ikke hed .mdb men .edb ..
tak for hjælpen og værsgo, der er point..
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. april 2006 - 15:56 #3
det er rigtigt ja, mente nok det så lidt forkert ud ;)