Avatar billede haug Nybegynder
06. april 2006 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blå "stopbilled" under opstart

Hej,

Der er gået koks i min maskine, tror jeg fik boostet mine ram for meget.
Så blå stopskærm under opstart. Har dog nu checket ram med memtest, pillet alt ud af maskine, så kun grafikkort er tilbage.

Lavet en ny partion, formateret og lavet en ny Winxp inst.

Men da inst er færdig og maskine starter op igen kommer denne blå stopskærm, kan ikke nå at se hvad der står inden maskine genstarter.

Jeg kan starte maskine i fejlsikret tilstande uden problemer, men kan ikke se nogen fejl inde i enhedshåndtering.

hmm, så ved jeg ikke lige hvad næste forsøg skal gå ud på, nogen der har et godt bud

mvh Johnny Haugaard
Avatar billede haug Nybegynder
06. april 2006 - 23:09 #1
Hmm, måske har jeg selv fundet problemet, som det sidste hev jeg grafikkortet ud af min kones pc og satte i. Nu kan den starte normalt.

Men jeg skal lige rode lidt mere med det inden jeg helt vil erkende at mit ikke ret gamle grafikkort skulle have en fejl ?

mvh Johnny Haugaard
Avatar billede gratis Nybegynder
07. april 2006 - 02:37 #2
for at se stopfejlen ka du højreklikke |Denne Komputer|Egenskaber|Avanceret|Start og Genoprettelse| --->Indstillinger, fjern flueben i Genstart Automatisk, så for du den blå skærm.
Avatar billede haug Nybegynder
18. august 2010 - 17:31 #3
grafikkort dødt
Avatar billede haug Nybegynder
18. august 2010 - 17:31 #4
Sorry grafikkort var dødt