Avatar billede grafikeren Nybegynder
06. april 2006 - 14:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billeder i HTML e-mail

Hej.

Jeg er nu ved at lave en e-mail som skal sendes rundt til nogle vigtige kunder. Det er afgørende at det virker over alt. Denne e-mail er skrevet i HTML uden CSS (da jeg fandt ud af at det ikke virkede i flere postprogrammer - bl.a. på mac).

Billeder henviser jeg med fuld sti til en webadresse.

Den virker fint når jeg sender den rundt, men jeg har hørt at billederne ikke vises i fx Microsoft Outlook. Jeg går ud fra at dette skyldes en billedblokering, men der er ikke en knap man kan klikke på ligesom i Express til stop af blokering.

Kan man gøre noget bestemt for at billederne vises korrekt over det hele?

... på forhånd tak!
Avatar billede wever Nybegynder
15. maj 2006 - 20:10 #1
Du kan vel vedhæfte billederne, hvis det er!?
Avatar billede grafikeren Nybegynder
16. maj 2006 - 01:58 #2
-