Avatar billede Slettet bruger
06. april 2006 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte indhold af harddisk fra "død" PC

Min bærbare Toshiba er afgået ved døden. Fejlrapporten fra forretningen er, at ”styringsbordet er gået”, og det vil koste 5.000,- kr. at reparere den. Da jeg ikke lige synes, at det er en god løsning, er mit spørgsmål:

Kan man linke en ”død PC” til en anden PC og flytte harddiskens indhold?
Kan man flytte harddisken over i en stationær PC og få fat i indholdet?
Avatar billede torben_beo Nybegynder
06. april 2006 - 11:23 #1
Man kan ikke sætte en harddisk fra en bærbar i en stationær PC, da det ikke
er samme størrelse harddisk.. Harddiske i stationær er 5½ tomme, og i en bærbar er det 3½ tomme.. mener jeg..
Men man kan købe en ektern boks hvor man kan sætte harddisken fra den bærebare i..
evt. søg på edbpriser.dk
Avatar billede torben_beo Nybegynder
06. april 2006 - 11:33 #2
denne her kunne f.eks bruges...
Og så er det ikke 3½ men 2½ tomme.. det er jo ikke til at huske alle de størrelser
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94633
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2006 - 11:56 #3
Tak for hjælpen