Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 19:18 Der er 14 kommentarer

Slettet profiler

Jeg er kommet til at slette all users profilen. Er der nogen måde at genskabe denne på ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. april 2006 - 19:20 #1
system restore...?

/FunteX! :-)
Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 19:24 #2
altså geninstallere skidtet eller ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. april 2006 - 19:27 #3
nej, mener bare at som i xp er der også system restore - altså systemgendannelse... :-)
Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 19:31 #4
hvordan er det nu man starter den system restore?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. april 2006 - 19:32 #5
start -> all programs -> accessories -> system tools -> system restore :-)
Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 19:33 #6
hmm den går ikke jeg har jo mistet min startmenu ;)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. april 2006 - 19:35 #7
oh gee, har du så slet ikke mulighed for at logge på win2k3?
Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 19:37 #8
jo det er ikke noget problem jeg har bare ikke noget liggende i min start menu
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 20:14 #9
hvis du trykker Windows tasten + E så åbner stifinder sig derfra kan du browser efter en anden brugers start menu og evt hugge genvejene til din system restore
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 20:16 #10
alternavivt skal du prøve at køre noget undelete.

prøv getdataback www.runtime.org (koster lidt) eller pc inspecktor (gratis)  http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm og den vej genskabe dine data.
Avatar billede benjif Nybegynder
05. april 2006 - 20:27 #11
det der er gratis kan kun bestemte fil typer, er der ikke noget som kan bruges til alle typer
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 21:09 #12
så prøv getdataback der er vist et loft på hvor store filer man kan recove og hvis det er små er der vist ikgen problemer jeg kan ikke lige huske det. men du kan jo prøve dig frem det koster ikke noget at prøve
Avatar billede gratis Nybegynder
06. april 2006 - 06:23 #13
System Restore findes ikke i Win 2003, tag Egenskaberne for dit C drev og se om Shadow Copies er slået til..
Avatar billede benjif Nybegynder
06. april 2006 - 06:50 #14
Det er ikke slået til