Avatar billede lydia Nybegynder
05. april 2006 - 09:05 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

flytnig af dokumentmappen til automatisk gem

Hi

Jeg har lige fået en større harddisk, som so er blevet delt i 2.
Windows XP ligger nu på C-drevet, og alt det jeg vil gemme skal ligge på D-drevet, inklusive dokumentmappen til Word dokumenter.
Hvor kan jeg indstille, at når jeg klikker gem som , automatisk få vist stien til dokumenter på d-drevet?  Hvordan sletter jeg  dokumentmappen på C-drevet?

Håber i kan hjælpe.

Hilsen Lydia
Avatar billede kirstineka Nybegynder
05. april 2006 - 09:27 #1
Vælg "Funktioner", vælg "Indstillinger" og vælg så "Fanen Filplaceringer"
Her kan du ændre hvor dokumenter, skabeloner og andre elementer, du opretter og bruger i Word, bliver gemt som standard. Klik på det element, du vil ændre, og klik derefter på Rediger, hvis du vil angive en anden placering.
Avatar billede lydia Nybegynder
05. april 2006 - 09:45 #2
ok, det gik jo snild, men hvordan sletter jeg dokumentmappen på c-drevet, så at da ikke kan blive instaleret noget ind i den?
Avatar billede kirstineka Nybegynder
05. april 2006 - 10:22 #3
Det ved jeg ikke - kan du ikke bare slette den manuelt. Jeg tør ikke lavet forsøget på min pc, der ligger nogle dokumenter som jeg ikke vil miste. Men du kan jo prøve dig frem.
Avatar billede lydia Nybegynder
05. april 2006 - 10:38 #4
Nå, den wil ikke slettes ;-).
Men lige meget, det andere war vigtiger. du har ikke sendt et svar,kun en kommentar, so jeg kan ikke afsluttede det here, så at du kann får dine point.
hilsen L
05. april 2006 - 10:40 #5
Meget letterer: http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no69 - nummer 69

(Det er iøvrigt go 'latin' at lade XP + programmer være i fred på en partion og EGNE DATA (Dokumenter, musik, film, ...) på en anden partion/HD - så fint med det...)
Avatar billede kirstineka Nybegynder
05. april 2006 - 10:51 #6
Så ligger jeg et svar - det ser jo ud til, at det du oprindelig spurgte om blev løst.
Avatar billede lydia Nybegynder
05. april 2006 - 10:57 #7
det er jo egentlige præcise det jeg vil, jeg synes bar, at det er vanskeligt at gennemføre når nu alt muligt gemmer sig på c drevet per automatik.
05. april 2006 - 11:07 #8
... når du gennemfører http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no69 så vil alle seriøse programmer som foreslår at gemme i [Dokumenter] jo pege på det sted som DU har valgt - på D: ...