Avatar billede alaflam Nybegynder
04. april 2006 - 16:57 Der er 8 kommentarer

stjæler domains

hejsa,

hvorfor i alverden er der så mange lorte firma der tager andre folks domains bare for at tjene penge på reklamer, og det er 3-4 forskelliger firma der gøre det, kan man ikke tag domains fra dem når de kun bruger det til mærkelig reklamer.

http://arabmp3.com/
http://arabmp3.net/

de 2 domains er taget af 2 forskellige firmaer, kan man slet ikke få dem fra dem når man selv er araber hehe :P har man ikke mere ret eller hvordan fungere det helt, jeg håber du kan hjælp, på forhånd mange tak for din hjælp :-D
Avatar billede perj Nybegynder
04. april 2006 - 17:07 #1
Avatar billede perj Nybegynder
04. april 2006 - 17:08 #2
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2006 - 17:09 #3
forstår heller ikke hvorfor tv2.dk ejes af et selskab i odense

mig bekendt var der en popgruppe der havde navnet først :-)
Avatar billede perj Nybegynder
04. april 2006 - 17:12 #4
Så ikke det var .com og .net domæner du henviste til.
Avatar billede alaflam Nybegynder
04. april 2006 - 17:20 #5
hvordan klager man for .com eller .net domains ?
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 19:01 #6
alaflam
hvilklen relation har du selv til domæne navnet siden du gerne vil ha det?
Avatar billede alaflam Nybegynder
08. april 2006 - 18:35 #7
jamen jeg er araber :P det er den firma ikke, jeg vil åbne en mp3 hjemmeside på arabisk...

man kan tydelig se hvilken hensigt den firma har...overtag domains og ligge reklamer på den ..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2006 - 12:41 #8
Vil du genopfinde den dybe talerken: http://www.mp3arab.com/