Avatar billede backgammon Nybegynder
04. april 2006 - 16:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksempel på at læse fra en fil

Jeg skal læse fra en fil som hele tiden bliver opdateret. Jeg skal kunne læse fra denne fil og ikke skrive til den. Hvordan kan jeg gøre dette uden at det konflikter med det program der skriver til filen.

Der er vist noget med at man kan åbne filen med kun læse rettigheder?

Er der nogen kan vise et lille eksempel på dette?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. april 2006 - 16:40 #1
FileStream constructor har en masse argumenter tild et samme
Avatar billede arne_v Ekspert
04. april 2006 - 16:45 #2
FileMode.Open og FileAccess.Read sakulle sikre readonly

men muligvis skal du ogsaa angive noget shared
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2006 - 01:50 #3
OK ?