Avatar billede frankbs Nybegynder
04. april 2006 - 15:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Min bærbare PC med XP fryser under opstart.

Min bærbare fryser som regel under opstart. 2 ud af ti gange kan jeg logge på normalt og 1 ud af 10 gange kan jeg få lov til at starte den i fejlsikret tilstand.

Det er en Fujitsu-Siemens Amilo Pro v2000D, som kører med XP
Jeg bruger desuden også et D-link trådløs netværkskort, fordi det integrerede er gået i stykker.

Hvad kan der være galt, og kan det betale sig at lave?
Avatar billede torben_beo Nybegynder
04. april 2006 - 15:16 #1
tja.. hvor gammel er den ?
hvis allerede det Interne netkort er gået, jamen så kunne der jo godt ske ting og sager..
Avatar billede frankbs Nybegynder
04. april 2006 - 15:19 #2
Jeg aner ikke hvor gammel den er da jeg har fået den af en fra arbejde. Jeg vil skyde på omkring 5 år.
Avatar billede torben_beo Nybegynder
04. april 2006 - 15:30 #3
så ville jeg ikke bruge mange kroner på den..
det lyder meget som selve motherboardet der har fået det skidt..
Avatar billede robotten Praktikant
04. april 2006 - 15:32 #4
Der findes servicecentre, der kan give overslag over en evt. reparation. Men acceptres denne reparation ikke, vil det ligge i 800-1000 kr. bare at få kigget på den bærbare.

Men mon ikke det kan være andre fejl. Har du prøvet en recovery installation? At starte op uden netkortet?
Avatar billede robotten Praktikant
04. april 2006 - 15:33 #5
Og til en amilo, skal det være originale Fujitsu-Siemens XP cd'er:
http://www.fuzzishoppen.dk/
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2006 - 21:57 #6
" X Min bærbare fryser som regel under opstart" >>>> Fryser, hvor under opstart fryser den ??
Avatar billede robotten Praktikant
20. april 2006 - 09:22 #7
Status?
Avatar billede robotten Praktikant
27. juli 2006 - 13:13 #8
Hvad blev løsningen?
Avatar billede frankbs Nybegynder
27. juli 2006 - 13:22 #9
Har skiftet arbejde og har dermed fået en ny :-) Jeg har bare flyttet data over på den nye.
Men jeg har leget lidt med den derhjemme, og jeg er kommet frem til at det var disken. Nu har jeg kommet en ny i og nu virker den helt fint igen.