Avatar billede tclund Nybegynder
03. april 2006 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender med indhold

Hej Experter

Jeg mangler en lille kalender
Man skal kunne se en måned, med mulighed for at bladre frem/ tilbage - gerne flere år.

Jeg skal bruge den til vores lille lokale Forsamlingshus, så besøgende på vores site ka se om huset er ledigt de dage de vil låne det.

Ka det lade sig gøre at admin taster oplysninger ind i en acces db, og datoerne får en anden farve hvis huset er udlånt??

Økonomisk er jeg ikke istand til at købe de dyre forkromede løsninger man finder på nettet, så jeg håber på lidt respons herfra....

tclund
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2006 - 22:53 #1
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=37 på samme side er der iøvrigt links til kalenderen hvor database bruges.
Avatar billede ljm21 Praktikant
04. april 2006 - 10:51 #2
Hvis du kan bruge noget, der er udviklet i php, og styres med et administrationsmodul, er du velkommen til at kontakte mig på program1@program1.dk for at få et tilbud

Venlig hilsen
Lars
Program1.dk
Avatar billede hnteknik Novice
04. april 2006 - 11:49 #3
Har du kigget på min kalender her ?

http://www.solit4u.dk/kalender/default.asp
Avatar billede tclund Nybegynder
05. april 2006 - 00:46 #4
keysersoze - læg et svar....  det var da genialt.  takker
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2006 - 09:09 #5
svar :)