Avatar billede lillepeter Nybegynder
04. maj 2001 - 08:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke dual MB vil i anbefale

Jeg har 2, pentium 3, 650 MHZ cpu\'er og kunne godt tænke mig et dual motherboard. Hvilke kan i anbefale??
Avatar billede ricky Nybegynder
04. maj 2001 - 09:10 #1
Abit VP6/RAID...

http://www.abit.nl/english/product/motherboards/vp6.htm

merprisen for RAID controlleren er meget beskeden og kan derfor anbefales selvom du ikke har behov for denne... men man ved jo aldrig...
Avatar billede ricky Nybegynder
04. maj 2001 - 09:13 #2
Pris i.flg. edbpriser - kr. 1.465,- + evt. forsendelse.

Jeg har faktisk et du må købe - brugt i 3 mdr. 1.050,- inkl. forsendelse.
Avatar billede ricky Nybegynder
04. maj 2001 - 09:30 #3
ikke at jeg ikke ville anbefale det alligevel ;-)
Avatar billede lillepeter Nybegynder
04. maj 2001 - 11:08 #4
Ricky> Cpu\'en ligner en celeron. Kan den sidde i det slot som sidder på vp6/raid?
          Hvis du ikke kan anbefale det, hvorfor skal jeg så købe det?
          Hvor stor cpu kan det tage?
          Hvilken landsdel bor du i?
Avatar billede lillepeter Nybegynder
05. maj 2001 - 19:50 #5
Her var der intet at hente. 1 svar kan jo ikke bruges til noget.. Afsluttes her.
Avatar billede ricky Nybegynder
07. maj 2001 - 08:07 #6
Hej,
VP6 understøtter Dual Pentium III FCPGA i alle størrelser og kun det. - hvis du vil køre Dual Celeron skal du have fat i det \'gamle\' board BP6 (se www.abit.nl eller www.bp6.com)

Jeg skriver jo netop at det at jeg anbefaler det ikke har noget at gøre med at jeg har et til salg.