Avatar billede newcoder Nybegynder
30. marts 2006 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XP genstarter når pilen dukker op.. Virus?

Jeg står i en rigtig ærgelig situation!
Hver gang at jeg starter min computer op og når til at Windows starter op, så når jeg lige at se pilen i ca. 3 sek og så genstarter computeren bare, sådan uden videre..

Jeg har prøvet at starte op i samtlig modes, men der sker det samme hver eneste gang..

Er der nogen der har prøvet det samme?? Er det en virus eller en eller anden fejl?

Min mor har haft samme problem på hendes computer engang, hun ringede til hendes support og de hjalp hende med det - hun siger det var rimelig simpelt at fixe det, men kan selvfølgelig ikke huske hvordan :)

- Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede levithan Nybegynder
30. marts 2006 - 18:14 #1
hvis du ikke kan komme ind i nogen af de fejlsikret tilstande så prøv at fjerne alle dine pci kort og kun ha grafikkortet. se om du kan starte op. så tilføjer du et kort af gangen. for at se om de konfligter. jeg ved ikke lige hvor mange kort du har i
Avatar billede levithan Nybegynder
30. marts 2006 - 18:14 #2
ellers kan du prøve med en repair fra xp cd rommen.
Avatar billede newcoder Nybegynder
26. maj 2006 - 14:44 #3
Ikke noget af det har virket, men har heldigvis fået bærbar nu.