Avatar billede sukker-far Nybegynder
29. marts 2006 - 21:59 Der er 1 kommentar

Modem og router i et?

Lige nu har jeg en zyxel 650R fra cybercity og dernæst en linksys wrt54g slået til den.
Men jeg vil gerne have begge i en. Altså router og dsl modem i en.
Der skal være trådløs og så må den gerne være fra Linksys.

Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2006 - 22:20 #1
http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1125730902433&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Kunne være et bud, understøtter i hvert til fald PPPoA protokellen som CC kører på, men der er ingen garanti for at det virker. Officielt vil de have dig til at bruge den, som du kan få ved at få byttet din router.