Avatar billede lommelola Nybegynder
29. marts 2006 - 11:43 Der er 12 kommentarer

Intel Bonanza og PCI-Express

Er det muligt at putte et PCI-Express grafikkort på et Intel Bonanza bundkort? (http://www.intel.com/design/motherbd/bz/index.htm)
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2006 - 11:50 #1
nej der skal du have agp kort.
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 11:51 #2
linket er blankt
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 11:52 #3
virker nu. supporting 4x and 8x AGP cards  som drgonzo
skriver ikke muligt
Avatar billede lommelola Nybegynder
29. marts 2006 - 11:55 #4
Surt! Det er fordi jeg er ved at installere kortet i et Sivlerstone LC02 kabinet og jeg kan ikke finde en "flex riser" til AGP, men kun til PCI (http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810810)
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 12:09 #5
mem er flex riser ikke kun  et addon kort der kan køre 64bit i en alm pci port
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 12:11 #6
http://www.risercardshop.com/ kunne måske være interessant for dig
Avatar billede lommelola Nybegynder
29. marts 2006 - 12:19 #7
Ja hvis de lå i DK. Med forsendelse og told kommer jeg et godt stykke over 500.- for sådan en flex riser. Så tror jeg at jeg vil prøve og se om jeg ikke kan få et AGP kort som passer til den standart riser som følger med kabinettet.

Er der nogen som ved om der er forskel på størrelser af AGP kort og om man kan se hvorvidt det passer til et bestemt kabinet?
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 12:22 #8
lommelola.
kunne jo være du var i et firma der betalte bare du skulle bruge det. det er ikke altid man kan se om det er privat eller firma relateret
Avatar billede lommelola Nybegynder
29. marts 2006 - 12:33 #9
Levithan.
Det var heller ikke fordi jeg synes det var et dårligt forslag, da de så vidt jeg kan forstå er umulige at opdrive i DK og omegn.
Problemet er bare at det er et discount projekt (derfor det dårligt valgte bundkort) og jeg derfor vil prøve at gøre det så billigt som muligt.
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2006 - 12:46 #10
det er bestemt ikke et dårligt bundkort
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 12:50 #11
kortet er sikkert fint nok passer dog ikke til lommelola behov. det nok det personen mente
Avatar billede lommelola Nybegynder
29. marts 2006 - 13:15 #12
drgonzo.
Det er et fantastisk kort og har tjent mig godt, men har hverken onboard lyd eller grafik og passer derfor ikke ikke vildt godt til et lille HTPC kabinet.

Der er ingen som har en idé om hvordan jeg finder et AGP kort som passer til Silverstone LC02 kabinettet?