Avatar billede 3xs Nybegynder
28. marts 2006 - 17:51 Der er 2 løsninger

Antal links i Powerpoint

Jeg har brugt powerpoint til at lave en prototype på en elektronisk patient journal.
Jeg har et ret højt antal interne links og skærmtips og er stødt ind i det problem at når jeg åbner en gemt fil, så er linkene "gået i stykker", forstået på den måde at de enten ikke virker eller de referer til "forkerte" sider. Det er ikke alle linkene, der er "i stykker" - der kan godt være nogle links på en side der virker rigtigt og nogle der ikke gør
Filen er på 20 mb, indeholder 110 dias og rigtig mange interne links (måske op mod 250)
Er der nogen begrænsninger for hvor mange links der må være i et dokument? eller er der en begrænsning på filstørrelsen? eller andet?
Avatar billede 3xs Nybegynder
01. juni 2007 - 08:36 #1
Ingen svar..
Avatar billede 3xs Nybegynder
01. juni 2007 - 08:37 #2
Accepteret svar.