Avatar billede soren1990 Nybegynder
28. marts 2006 - 00:06 Der er 4 kommentarer

Online fotogalleri

Hey
Mig og nogle venner vil gerne ha et fotogalleri online. Vi har før brugt Photobucket - men der kan man ikke kommentere (hvilket er en fed ting til festbilleder)

www.pbase.com er RIGTIG fed - men koster desværre penge efter 30 dage.

Findes der nogle alternativer?

Det bedste forslag belønnes med 150 point!!

Søren

*Har ikke mulighed for at stille server til rådighed
Avatar billede levich Nybegynder
28. marts 2006 - 00:20 #1
Avatar billede soren1990 Nybegynder
28. marts 2006 - 17:39 #2
"Har ikke mulighed for at stille server til rådighed"
Avatar billede levich Nybegynder
28. marts 2006 - 21:33 #3
Du har vel en hjemmeside et eller andet sted?

For "Gallery" skal du sørge for, at det sted, hvor du har din hjemmeside  understøtter følgende: http://gallery.menalto.com/requirements

For "jAlbum" skal du blot overføre filerne til hjemmesiden, som ikke behøver at understøtte noget: http://jalbum.net/tutorials.jsp
Avatar billede soren1990 Nybegynder
03. april 2006 - 23:00 #4
Ok. Prøver noget andet så.

Jeg HAR et webhotel... Vil gerne smide et galleri op.

Anyone der så kan hjælpe med det bedste ?