24. marts 2006 - 17:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Redigering af højreklik-menu

Hej,

Jeg har installeret en masse fine programmer på min computer, men en stor del af disse programmer har lagt sig i højreklik-menuen. Så hvis jeg højreklikker på en fil får jeg vist tre forskellige genveje fra winamp, et par stykker fra Winace og nogle fra Windows Media Player og en masse andre programmer.
Nogle af genvejene bruger jeg hver dag. Resten har jeg aldrig rørt.
Er det muligt at redigere menuen således, at jeg selv bestemmer hvilke genveje den skal indeholder?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede gratis Nybegynder
24. marts 2006 - 18:24 #1
ta et kig her "Fast Explorer 2006" (freeware) http://thesoftpro.tripod.com/downloads/fe/
17. april 2006 - 12:52 #2
Det var desværre ikke det jeg havde i tankerne.