Avatar billede desi-mus Nybegynder
24. marts 2006 - 17:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Jmail i c++

Hej eksperter

Jeg har en del problemer med at sende mail via jmail :-(
Har kigget på eksemplerne som følger med programmet, men de er skrevet i Delphi og Visual C++. Jeg er ikke dygtig nok til at få det virke i c++ builder 6, er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. marts 2006 - 17:08 #1
Du skal vel kalde et COM interface.

Jeg har svaert ved at tro at det skulle vaere specielt VC++ specifikt.
Avatar billede desi-mus Nybegynder
24. marts 2006 - 17:11 #2
Hvordan kalder man et COM interface? Og hvad er det?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. marts 2006 - 17:20 #3
COM er et interface som goer det nemt at kalde en komponent fra forskellige sprog

jeg vil formode at de eksemplser som du referer til i spoergsmaalet bruger
COM interface
Avatar billede desi-mus Nybegynder
24. marts 2006 - 17:26 #4
Jeg har en dll fil og en library fil til Visual C++. I c++ koden importere de dll filen…
Tænkte om man ikke bare kunne kalde jmail som i VB/ASP altså men CreateObject(”…”)
Avatar billede arne_v Ekspert
24. marts 2006 - 17:44 #5
der er nogle metoder i C++ til det ogsaa

typisk hedder de CoXxxxXxxx
Avatar billede desi-mus Nybegynder
26. marts 2006 - 13:39 #6
Fandt ud af det :)