Avatar billede cybles Nybegynder
23. marts 2006 - 13:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 2003 Remote Installation Services (RIS)

Jeg skal i gang med at lave en RIS server? kan softwaren hentes fra Internettet og findes der en god og nem forklaring til hvordan jeg komme i gang.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 13:21 #1
RIS er med på 2003 og skal blot installeres.
Avatar billede cybles Nybegynder
23. marts 2006 - 13:57 #2
Hvor ligger den? har du en opskrift? Det er en RIS server jeg vil lave!
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 14:28 #3
Har du en mail adresse kan jeg sende en vejledning jeg har lavet til RIS.
Avatar billede cybles Nybegynder
23. marts 2006 - 14:30 #4
Lyder lækkert - lnh@mail-online.dk glæder mig til at se den.
Avatar billede venturer Nybegynder
23. marts 2006 - 14:31 #5
Jf. reglerne på eksperten.dk mener jeg du skal poste "løsningen" så alle kan se den... Nævner det blot lige inden du bliver flamet af en co-admin :)
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 14:36 #6
Takker venturer men så bliver det 48 sider copy og paste men mangler så billeder.

Og regler har undtagelser blot at vores brugere får løst problemet er jeg glad :) og tager gerne den risiko med.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 14:37 #7
Og hvis andre vil have den skal jeg nok poste den som en artikel snarest :) så er der ikke noget forkert mere :)
Avatar billede cybles Nybegynder
23. marts 2006 - 14:38 #8
Tusind tak Johnny - det ser spændende ud. Smid lige et svar og endnu en gang mange tak for din fine hjælp.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 14:40 #9
Selv tak :)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
23. marts 2006 - 14:42 #10
Lyder som en spændende :-) , kan du lokkes til at sende den til: exp (at) emis.dk ?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. marts 2006 - 14:49 #11
Jeg skal nok ikke friste skæben men se under min prodil hvis du vil sende en privat besked og noget.

Har posted den som artikel men uden billeder da det ikke kan gøre her :(:
http://www.eksperten.dk/artikler/935