Avatar billede lillesnif Nybegynder
22. marts 2006 - 07:07 Der er 4 kommentarer

Active Server Pages fejl i 2003

Hej jeg får denne fejl når jeg prøver at downloade fra min hjemmeside www.familiennico.dk, jeg køre med en Win 2003, med iis 6.0, exchange 2003, MsSql 2000. nogen der ved hvad det skyldes, og hvordan jeg løser problemet ?

Event Type:    Error
Event Source:    Active Server Pages
Event Category:    None
Event ID:    5
Date:        12-05-2005
Time:        16:38:52
User:        N/A
Computer:    www
Description:
Error: The Template Persistent Cache initialization failed for Application Pool 'DefaultAppPool' because of the following error: Could not create a Disk Cache Sub-directory for the Application Pool. The data may have additional error codes..

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
22. marts 2006 - 07:16 #1
Har du husket at installere Active Server Pages på din IIS ?
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2006 - 09:21 #2
Avatar billede lillesnif Nybegynder
22. marts 2006 - 16:21 #4
Jeg har prøvet snowball´s ide, men den har ikke virket !!!!