Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
21. marts 2006 - 20:33 Der er 3 kommentarer

Mail og kontakt synkronisering!

Hey Alle Eksperter.

Jeg har et lille problem der irreterer mig grænseløst.
Har en bærbar og en stationær - hvorpå jeg kører de samme indstillinger mht mail server osv.

Men kan det lade sig gøre, at hver gang begge pc'er er tændt - at de synkronisere mails og kontaktpersoner?

Mvh Thomas
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
21. marts 2006 - 21:12 #1
I Outlook gør følgende:

Funktioner-> Send/modtag -> Indstillinger for Send/modtag-> Definersend og modtager grupper.

Der kan du sætte hvor tit de skal gøre det du ønsker samt også lave en offline kopi af Outlook så en bærebar kan læse sine mail med mere ude at være koblet op.

Dette kan gøre for begge maskiner.
Avatar billede thomasbjorn Nybegynder
22. marts 2006 - 07:47 #2
Hej Johnny.
Jeg ved ikke om jeg misforstod din guide - eller om du misforstod mit spørgsmål :)

Problemet er jeg gerne vil have de samme kontaktpersoner og de helt samme emails på to computere?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
22. marts 2006 - 07:59 #3
Hvis du har en server kan du det med denne guide.

Hvis du ikke har en server gør følgende:

filer-> import/eksport -> Ekspoter til en fil -> fil med private mapper -> stå på øverste niveau og vælg undermapper -> fortæl hvor du vil gemme pst filen.

Indlæs så den PST fil sådan:

filer-> import/eksport -> impoter fra en anden fil eller program -> fil med private mapper -> gå til det sted hvor du gemte din pst filen og tryk så.

Så vil du have samme mails og kontakter.

Så skal du blot gøre denne procedure engang imellem med opdateringer.