Avatar billede mikebulow Nybegynder
21. marts 2006 - 16:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lave et spil i irl kr ?

hva vil det koste at lave et spil.. hvor man kan købe spillere sælge spillere træne spillere og spille liga kampe og venskabs kampe ?
hva vil det ca. koste i kr
Avatar billede overchord Nybegynder
21. marts 2006 - 17:31 #1
Du skal vist have lidt mere specifikation paa inden nogen kan give et reelt bud paa det. Siden det ligger i php-kategorien - skal det vaere web-baseret?
Hvilken sport taler vi om? Fodbold? Bordtennis? Elefant-polo?
Hvordan forestiller du dig at kampe skal afvikles - er det en del af spillet med grafisk fremvisning af kampen eller er det blot baseret paa hold-statistikker opnaaet gennem koeb og salg af spillere?
Avatar billede mikebulow Nybegynder
21. marts 2006 - 17:33 #2
altså.. et håndbold spil.. hvor man er i en liga med andre "hold" og man trykker på spil og så er kampen spillet.. ikke noget med man kan se de spiller eller noget..
ja det skal være på en hjemmeside..
det skal være et spil.. hvor man kan sidde og spille imod hinanden.. og så når ligaen er færdig så rykker man op til en bedere liga.. vis du forstår min forklaring :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. marts 2006 - 17:36 #3
Der er mange mange variabler i sådan et spil. Har et holds spillere nogle egenskaber der gør dem bedre end det andet holds spillere osv?

Umiddelbart vil jeg tro at det koster godt oppe i >30K klassen at få skrevet en motor til sådan et spil - det er meget ambisiøst at forestille sig at der er nogen der kan skrive det for nogle tusinde kr, IMHO.
Avatar billede mikebulow Nybegynder
21. marts 2006 - 17:39 #4
jaeh.. og det bedste hold vinder.. uha det godt nok mange penge :) ph per godt nok dyrt
Avatar billede mikebulow Nybegynder
22. marts 2006 - 12:26 #5
øæø