Avatar billede den-evil Nybegynder
21. marts 2006 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laves dette?

Hey alle...
Den flash der er på forsiden af denne side:
http://www.armstrong.com/resflram/na/home/en/us/

Hvordan laves dette? - Evt en tutorial til at lave sådan noget?
Avatar billede lulc Nybegynder
21. marts 2006 - 10:33 #1
Jeg går ud fra at du bare mener linierne der optegner billedet i starten..

Jeg kan godt lave en tutorial med effekten én af dagene - hvis der ikke er andre der lige har en liggende, eller ved hvor der er en. :)
Avatar billede den-evil Nybegynder
21. marts 2006 - 10:40 #2
Det kunne være kanon hvis du kunne det...
Er egentlig også lidt interesseret i den anden effekt med billede "udvider" sig når man klikker på det ?
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. marts 2006 - 11:33 #3
Tror selve stregerne i introen er animeret på den "gammeldags" metode.
Det med billedeeffekten efter introen er nok noget med at flytte nogle masker, som er placeret over hvert billede.
Avatar billede den-evil Nybegynder
21. marts 2006 - 11:46 #4
Altså tror du stregerne er animeret på almindelig vis? Må da have taget en helvedes tid?

Men ved du så evt en tutorial til sådan noget med maskerne?
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. marts 2006 - 12:06 #5
det er een stor stregtegning, sandsynligvis blot et trace af et bitmab
hvorpå der er lagt en roevfuld animerede MC som udgør en maske.
Avatar billede den-evil Nybegynder
21. marts 2006 - 12:22 #6
Igen... Nogle der så ved hvor man kan finde en tutorial til at lave sådan noget?
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. marts 2006 - 13:15 #7