Avatar billede spirella Nybegynder
18. marts 2006 - 15:44 Der er 1 løsning

Kopiering af IncrediMail runtime filer mislykkedes.

Jeg er midt i at kopiere filer af letters, animationer og sounds, fundet i RUNTIME. Jeg begyndte at kopiere dem over på en USB Memory Pen men efter 200 filer var der en enkelt der ikke kunne overføres, jeg sagde ok, men jeg kan ikke nøjes med at kopiere resten, da jeg bruger CTR A og så starter det jo forfra, der er circa 4000 filer i letters og lige så mange sound filer.
Animationerne kunne jeg ligge på min Hard Disk som billeder så der har jeg taget kopier og gemt.
Mit IM program kører ikke ordentligt, nogle filer er tiltet og nu er det galt med registreringen også. Jeg er derfor parat til at dowloade en ny version oveni denne gamle, men er bange for at miste mine dyrebare letters, derfor forsøger jeg at gemme først.

Kan nogen mon hjælpe mig med et godt råd om kopieringen.
På forhånd tak.
Spirella.
Avatar billede spirella Nybegynder
18. august 2010 - 12:46 #1
18. Aug 2010 - stadig ingen hjælp og nu har jeg fikset det selv.