Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2006 - 03:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apache går ned hvert andet øjeblik

Hver gang jeg udsætter PHP4 for en mindre avanceret kommando genstarter Apache1. Senest er det file_get_contents(), hvor jeg ved at den får Apache1 til at gå ned. Jeg bruger min server til udviklingsserver så jeg er den eneste der er inde på siden og serveren kan derfor umuligt blive overbelastet, det virkede også før jeg formaterede. Hvordan kan jeg undgå at Apache1 hele tiden går ned? Jeg har ikke lige kunnet finde det sted fejl log bliver gemt i Windows, mne hvis jeg finder det skal jeg nok lige ligge den herind
Avatar billede mikebulow Nybegynder
18. marts 2006 - 08:40 #1
en af mine venner har også en apache server kørerne.. hans gik også ned pga han bare trykkede godkend på hans norton firewall til alle.. men han fant ud af at han kun skal godkende selve de der mysql til serverns ejen ip dens db gik nemlig hele tiden ned
Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2006 - 12:35 #2
Jeg forstår ikke lige hvad du mener, men jeg har ikke installeret Norton Firewall/AntIVirus
Avatar billede ducks Nybegynder
18. marts 2006 - 20:00 #3
Jeg installerede PHP5 og Apache2 istedet og der ingen problemer mere.