Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Filer - hvor blev de af?

Jeg ville slette en cd-rw. Lige efter at have sat den igang kommer jeg i tanke om noget og trykker defor på annuler. Der var tale om en større mængde data og der gik kun et par sekunder. Alleigevel er alt 'væk' fra mappen.

Jeg nåede jo ikke at slette den, så hvor blev det af?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 19:26 #1
det gjorde du jo faktisk nu de ikke længere er der (at slette TOC´en tager ikke lang tid) (TOC= indholdsfortegnelsen)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:31 #2
Er ikke helt med. Normalt når jeg slette en cd med Xp's guide, tager det da et stykke tid (man kan følge den der stiplede linje, du ved). Så forstår jeg ikke hvordan den nu kan slette det hele på 2 sekunder/uden at fuldføre guiden.

?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 19:34 #3
bruger aldrig det indbyggede brænde halløj, og jo det tager ikke lang tid at overskrive den del der indeholder oversigten over filer (du kan muligvis finde dine data med et eller anden data rescue program), men kan ikke lige komme på navnet lige nu (men lad være emd at prøve at slette mere på skiven)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:38 #4
Siger du, at det nu er 'helt væk' på samme måde, som hvis jeg havde fuldført guiden. At cd'en er klar til ny brænding?
Avatar billede boxer Nybegynder
17. marts 2006 - 19:38 #5
Prøv om Pc inspector kan finde filerne:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:40 #6
Forstår stadig heller ikke det med 'oversigten'. Det kan da godt være, at det kun tager et øjeblik at slette den oversigt, men selve filerne skal jo også slettes - eller???
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 19:43 #7
nej selve filerne skal ikke slettes, for når amn brænder den nye kompilation, så slettes  de data der lå der før automatisk (og husk hvis data skulle slettes som du er inde på, så ville tage prcis ligeså lang tig at slette en cd, som det tager at brænde den)
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:45 #8
Så er jeg med. Det hele ligger altså så at sige stadig på cd'en.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
17. marts 2006 - 19:48 #9
det burde det ja, svarer til du river indholdsfortegnelsen ud af en bog, alle kapitler er der stadig, du har bare ikke oversigten over hvor de er
Avatar billede 2paz Nybegynder
17. marts 2006 - 19:51 #10
Ok.
Havde brug for at forstå hvordan det fungere.

Tak for hjælpen.