Avatar billede tlwp Nybegynder
16. marts 2006 - 20:27 Der er 5 kommentarer

Ændre fra XP Pro SP2 Corp.til XP Pro

Nu har jeg siddet og knoklet som gal, for at for lov til at ændre min licens fra Ændre fra XP Pro SP2 Corp.til XP Pro.

Når computeren er installeret med en XP Corp SP2, så kan jeg ikke via diverse XP key changere, ændre min produktnøgle.

Så hvis i kan hjælpe mig, med dette problem ville det være helt kanont.
Avatar billede haverslev Novice
16. marts 2006 - 20:44 #1
Hvis du har prøvet via: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
og det ikke lykkedes, så prøv at ændre Produkt nøglen på denne måde:

Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv regedit i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
Find følgende registreringsnøgle i venstre rude, og klik på den:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents

Højreklik på den binære værdi OOBETimer i højre rude, og klik derefter på Rediger.
Du skal mindst ændre ét ciffer for at deaktivere Windows.
Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv følgende kommando i feltet Åbn, og klik derefter på OK:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Klik på Ja, jeg vil ringe til en kundeservicerepræsentant for at aktivere Windows, og klik derefter på Næste.
Klik på Skift produktnøgle.
Skriv den nye produktnøgle i feltet Ny nøgle, og klik derefter på Opdater.
Hvis du vender tilbage til det forrige vindue, skal du klikke på Påmind mig senere og derefter genstarte computeren.
Avatar billede haverslev Novice
16. marts 2006 - 20:48 #2
Ps. Det er vel en orginal nøgle ?

En nøgle/key passer indenfor de forskellige typer, f.eks SP2 har sin egen udgave og kan kun bruges ifm med win XP SP2
Med andre ord, udgaverne skal passe til nøglerne
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2006 - 20:26 #3
OK ?
Avatar billede tlwp Nybegynder
30. marts 2006 - 19:30 #4
Har jeg prøvet og det er ikke lykkedes. desværre.
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2006 - 19:37 #5
Så har jeg ikke andre løsninger - desværre
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar