Avatar billede trm Nybegynder
15. marts 2006 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Læserude i Outlook

Er der nogen som ved hvordan man slår læseruden fra globalt (så den ALDRIG dukker op igen) i Outlook 2003 i stedet for at skulle slå den fra i hver mappe?
Avatar billede jacla Nybegynder
16. marts 2006 - 02:00 #1
Hvis du vil slå læseruden fra, så du kan se mere af listen over meddelelser, skal du pege på Læserude i menuen Vis og derefter klikke på Deaktiveret

Du kan også finde andre gode tip på linket: http://web01.microsoft.se/tips/dk/

og på http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/hp030842221030.aspx

MVH

Jan C
Avatar billede trm Nybegynder
16. marts 2006 - 14:02 #2
Jeg er godt klar over at, jeg kan slå læseruden fra i Vis - Deaktiveret - men det skal gøres for hver mappe. Det jeg er ude efter er et sted at sætte et hak så jeg ALDRIG mere skal se en læserude så længe jeg ikke geninstallerer Outlook. Du får som den eneste der har svaret pointene for dine links.

Mvh

Trm
Avatar billede jacla Nybegynder
16. marts 2006 - 15:07 #3
Ja, men på min XP skal jeg gøre det på de lokale mapper (indbakke udbakke mv.

Når jeg genstarter min PC bliver er læseruden stadig deaktiveret.

Jeg tror du har et flueben et eller andet sted der hedder gendan instillingerne efter genstart.

Et af stederne er i kontrolpanel => Mappeindstillinger => VIS => tredje linje Gendan Mapper efter Logon.

Håber det hjælper dig lidt videre.

MVH

Jan C