Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
15. marts 2006 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gave til min mormor på 75

Hejsa...
Min gamle mormor bliver 75, og det skal jo fejres.
Men, hvad er det lige man skal give hende i gave.
Vi har et budget på omkring 300 kr.
Hun har ikke nogen specielle interesser eller hobby'er.
Nogen der bare har et pift af en ide til en god gave...

?????
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. marts 2006 - 14:48 #1
Har hun dvd eller vhs, for så kan du da købe hende et par gode gamle danske film.

Fryser hun lev, så kan du måske give hende en trøje eller en plaid til sofaen. Hvad med noget lækkert sengetøj i flonel.

Ryger hun ? Så kan hun måske bruge et pænt askebæger i noget design.

Drikker hun kaffe, hvad så med en flot thermokande eller en ny kaffemaskine. Drikker hun the, hvad så med en el-kedel, eller en lækker dyr the, som måske kan købes i nogle specialforretninger.

En ny dug til hendes spisebord. Standarbordene er typisk 120*80 cm.
Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
05. april 2006 - 12:57 #2
Blev en plaid...
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2006 - 13:41 #3
næste gang hun har fødselsdag kunne en  købmands kurv måske være en ide den slår aldrig fejl ,den kan indeholde fx diverse koncerves/chokolade osv ,snak evt med din lokale købmand om han kan klare det
Avatar billede ravnemor Juniormester
10. april 2006 - 18:21 #4
Tak håber hun blev glad for den :-)
Avatar billede nadiajensen Nybegynder
13. december 2010 - 12:50 #5
Til en anden gang kunne du også købe noget super lækkert sengetøj fra www.metteditmer.dk, det kan alle bruge :)
Avatar billede ravnemor Juniormester
13. december 2010 - 17:03 #6
Griner....ja nu bliver hun vel snart 80...