Avatar billede tommyjakobsen Nybegynder
15. marts 2006 - 01:49 Der er 1 kommentar

Primtal generering.

Hej eksperter.

Jeg skal bruge et program som kan generer et primtal hvor størrelsen er bestemt af bit længden.

Der skal altså genereres et primtal af længden fx 1024 bits.

Det skal gerne gå forholdsvis hurtigt. 1024 bits primtal skal gerne kunne genereres på under max 30sec (gerne under 10), på en forholdsvis ny computer.

Koden må meget gerne være kommenteret og forklare hvad der foregår samt hvilken algoritme der er anvendt.

Mange points til det bedste svar.
Avatar billede rif1900 Nybegynder
15. marts 2006 - 14:59 #1
hejsa imens du venter på svar fra de kloge hoveder der har tid til at kode noget til dig kan du da selv lige tage et kig på dette program

http://primes.utm.edu/programs/gallot/