Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm - Hvad betyder det?

Hvad betyder det, når min bærbar pludselig går i blå skærm og skriver følgende:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
BAD_POOL_HEADER
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Jeg har genstartet nogle gange og nu virker den normalt igen. Total mystisk. Det er sket før? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 19:40 #1
Jeg ville vælge at køre en gang "chkdsk /r"
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 19:45 #2
Hvad er det? et program? hvor henter jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 20:41 #3
"Hvad er det? et program? hvor henter jeg det?" NEJ NEJ jeg har opfattet det som du kører XP, hvis der er korrekt -> START -> KØR -> Skriv cmd -> skriv chkdsk /r -> klik Enter -> svar ja til at køre chkdsk /r ved næste genstart -> genstart -> gå ind og se en film i TV
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 09:00 #4
Den er mu blevet kørt, som du sagde.. Hva så nu, kan jeg teste, at jeg ikke vil få blå skærm igen eller burde problemerne være løst nu?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 09:06 #5
"kan jeg teste, at jeg ikke vil få blå skærm igen eller burde problemerne være løst nu?" >>>>> Jeg ved det ikke, men nu er det sandsynligvis ikke harddisken der er problemet hvis det kommer igen, vi er jo nødt til at prøve os frem
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 09:08 #6
ok.. sender du et svar, så du kan få lidt point
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
15. marts 2006 - 09:10 #7
det er en harddisk fejl, sikkert fordi at den er slidt eller har en fabrikations fejl
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 22:33 #8
:o)