Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. marts 2006 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rød IE Ikon i bunden af IE, blokere for popup.

Jeg har et problem, som jeg først umiddelbart er støt på ikke for så lang tid siden, hvornår præcis kan jeg ikke huske.

Jeg undredrede mig dog over en dag, en pop-up ikke rigtigt poppede op som den plejede på et site, men i stedet for kom den med et rødt IE ikon nede i adresselinjen.

Screenshot her : http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/yrp26894.jpg

Jeg har installeret Symantec antivirus 10.0.0.2 - Windowsdefender eller hvad den nye anti-spyware hedder fra MS, yderligere har jeg Google Toolbar men der har jeg deaktiveret pop-up for det pågældende site, og alle de andre sites det gør det ved, jeg prøvede så at deaktivere IEs egen POP-Up Blocker helt og aldeles, men den gør det stadig ? .. Så mit spørgsmål er så hvad i helvede kan det være ? .. Jeg har kørt diverse antispyware - antivirus og intet fundet.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. marts 2006 - 15:40 #1
Er der slet  ikke nogen der overhovedet har oplevet dette før ?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. marts 2006 - 17:52 #2
Efter en nøje udkig omkring programmer der blev brugt på en eller anden måde i IE, har jeg fundet ud af det er "Webblinds" der var skyld i det, den var også sat til at aktivere pop-up