Avatar billede cybermaster Nybegynder
10. marts 2006 - 12:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pris på opsætning af webshop samt betalingsgateway

Hej med jer

Jeg ved der findes en del opensource webshops, som jeg også selv har leget en del med, men synes ikke jeg er "hardcore" nok til at opsætte det. Jeg ønsker også at folk skal kunne betale med dankort, og havde umidelbart tænkt på en gateway fra wannafind.dk.

Er der en af jeg der kan sætte det op for mig?
Og hvad ville det evt. koste? ca.

Mvh.

Henrik

(ps. Jeg har oprette flere opgaver i denne kategori på det sidste, projekterne har ikke noget med hinanden at gøre. jeg har bare gang i flere forskellige ting.)
Avatar billede whyme Nybegynder
10. marts 2006 - 12:29 #1
Har du en e-mail man kan kontakte dig på? :)
Avatar billede blach Nybegynder
10. marts 2006 - 15:42 #2
SmartShop skulle leve op til dine krav - se http://www.smart-shop.dk/
Avatar billede trofo Nybegynder
10. marts 2006 - 15:47 #3
Hej Henrik,

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, så vil jeg kigge på det.

Med venlig hilsen
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede scandinavian Nybegynder
11. marts 2006 - 02:31 #4
Hej Henrik!
Det lyder som en interessant opgave. Jeg kan kontaktes på molntuss@gmail.com for yderligere oplysninger.
Avatar billede uniqe Nybegynder
24. marts 2006 - 14:54 #5
Jeg kan sagten opsætte det for dig, også så den er klar til dankort / kreditkort betaling...

mail: mickey@overclocker.dk
Avatar billede cybermaster Nybegynder
10. maj 2006 - 09:49 #6
lukker