Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
02. maj 2001 - 10:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drag & Drop applet til browser

Hvem kan lave en javaapplet til mig som jeg kan placere i min browser.

Meningen er så at jeg minimere min browser lidt så jeg kan se både browser og skrivebord fx, og så kan jeg hive filer over på appleten som så bliver gemt et eller andet foruddefineret sted.

Den skal kunne håndtere alle filtyper, og ikke gøre andet end \"kopiere\" dem til den foruddefinerede mappe.

Skriv din pris
Avatar billede vesterager Nybegynder
07. september 2001 - 11:02 #1
Hej sbk,

Jeg er ved at lave denne komponent til en anden kunde. Det kan IKKE lade sig gøre vha. en java applet eller scripting (VBScript, JScript, JavaScript). Det, der skal til er en ActiveX-kontrol.
Kontakt mig på vesterager@tvi.dk
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
03. februar 2004 - 20:55 #2
closed