Avatar billede danni_uhe Nybegynder
09. marts 2006 - 10:46 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg mit Wlan til at du? PPPoE

hey jeg er lige flyttet ind i en lejlighed? jeg har en en stationær pc og en notebook, jeg vil gerne have notebook til at køre over wlan, så jeg ikke skal trække en kabel gennem hele lejligheden, hver gang jeg skal bruge internettet på NB, men hvordan gør jeg det? i føgle min internet udbyder, skal man sætte sin router op til PPPoE, men hvordan gør jeg det. jeg har fået et brugernavn, kodeord og servernavn, fra min internetudbyder, (BROADCOM) men det virker ikke når jeg sætter min router til at køre PPPoE, er der nået jeg har glemt?
Avatar billede kenp Novice
09. marts 2006 - 11:10 #1
når du vælger pppoe inde i din router så husker du at trykke apply når du har indtastet oplsyningerne som du har fået af din udbyder ikke?
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
10. marts 2006 - 17:11 #2
jojo... self. hehe... det kunne jeg da godt tænke mig til... der står noget der hedder MTU, mener jeg, hvad er det.
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2006 - 17:59 #3
Det er noget forbindelses snask ;) nej normalt skal du ikke pille ved det.

Men det er kort sagt noget som bliver transmiteret med for at sige hvordan og hurtigst kommer pakker igennem.