Avatar billede nbainfodk Nybegynder
08. marts 2006 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lille flash reklame - betales i kroner

Hej.

Jeg skal bruge en lille reklame ting, i flash, til min hjemmeside.

Reklamen skal vise noget omkring www.fanedge.dk - og gerne i stil med http://www.prowear.dk/ .

Det skal ikke være decideret basket eller amr. fodbold relateret, men mere give butikkens budskab - og så måske lige hurtigt vise hvad man kan finde der.

Størrelsen skal være 150 bred og 50 høj - pixels.

Hvad angår betaling, er der ikke det helt store at gøre godt med. Men ummiddelbart er der 500-1000 dkr, afhængig af kvaliteten.

Det skal være et link: <a href='http://www.fanedge.us/index.php?ref=3&affiliate_banner_id=9' target='_blank'><
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
08. marts 2006 - 11:58 #1
Når flash tingen er på plads, og der betales, skal der naturligvis falde en regning på det :)...
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
08. marts 2006 - 14:05 #2
.. og designet må gerne passe til www.nbainfo.dk, hvor den skal være-  ude til højre over replikboksen...
Avatar billede trofo Nybegynder
08. marts 2006 - 16:09 #3
Hejsa,

Jeg er meget interesseret i denne opgave, du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede andre_h Nybegynder
09. marts 2006 - 09:43 #4
Jeg har løst opgaven og har et udkast til jeres reklamme-banner.
Jeg kan desværre ikke komme igennem til jeres email, da mailserverens "spam-blocking"-system blokkere for mine mails.

Jeg kan kontaktes på msn: safari57@hotmail.com, eller mail: andre_h@ofir.dk.

mvh André Moore
  freelance grafiker/webdesigner
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
15. marts 2006 - 21:22 #5
trofo: Du har fået en mail, men ikke svaret?

Opgaven er stadig åben...
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
20. april 2006 - 10:15 #6
Lukket....