Avatar billede c Nybegynder
07. marts 2006 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk billede med roteret tekst

Hej :)

Jeg har behov for et dynamisk genereret billede der kan hjælpe mig med lidt forskellige opgaver.

Kravene til billedet.
Man kan via parametre...
...definere baggrunds og tekstfarven (hvis ikke, så hvid og sort).
...definere tekstlinie(r).
...definere rotation på tekstlinien/linierne.
...definere om linierne står over/under hinanden eller ved siden af hinanden.

Håber i forstår hvad jeg mener, ellers må jeg se om jeg kan lave nogen billeder der illustrere det.

Hvem kan lave det? og for hvilke points?
Avatar billede ljm21 Praktikant
07. marts 2006 - 22:55 #1
Jeg kan lave det, men det bliver som en betalingsopgave. Hvis det har interesse er du velkommen til at kontakte mig på program1@program1.dk

Lars
Program1.dk
Avatar billede c Nybegynder
07. marts 2006 - 23:14 #2
Bare så alle ved det.

Jeg er ikke interesseret i at give penge for det... Jeg vil give omkring de 100 points... så må jeg jo se hvad jeg kan få for det!

mvh
Christian
Avatar billede c Nybegynder
31. august 2006 - 03:02 #3
lukker...