Avatar billede fci Nybegynder
06. marts 2006 - 23:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reset "Waste Ink" på cannon IP 6000

min canon er begyndt at brokke sig over at min "waste ink" beholder er ved at være fyldt,, manualen siger kontakt cannon for service,, hvilket betyder at man skal lige betale cannon 80% af prisen for printeren for at reset en Counter,, jeg kan find manualer til Næsten alle printerer på nettet til hvordan man selv reseter den counter, bare ikke lige min model (Pixma IP 6000D),, er der nogle der kan hjælp mig her på forhånd tak :)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. marts 2006 - 06:44 #1
Jeg fandt ikke noget på IP 6000, men måske kan du finde noget her:
http://www.fixyourownprinter.com/forums/inkjet/15284
Avatar billede boxer Nybegynder
07. marts 2006 - 06:46 #2
Måske alligevel:
"Canon S9000, S300, S400, i550, i560, i850, i860, i865, i9100, i9950, PIXMA IP3000 above,
1. Turn off printer
2. Hold down Resume button and press Power button.
3. Keep holding down Power button and let Resume button go.
4. Press Resume button 2 times then let BOTH buttons go.
5. Green lights will flash and then stop blinking.
6. When green lights are solid, press the Resume button 4 times.
7. Press the Power button and the printer should turn off, if not, press the Power button once more.
8. Your printer should respond as normal."
Avatar billede fci Nybegynder
07. marts 2006 - 14:57 #3
takker mange .. det ser ud til at virke , tak herfra boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
07. marts 2006 - 16:20 #4
Velbekomme fci :o)

Nu skal vi ikke gøre et problem ud af det, men det er meget normalt at bede om et svar når løsningen er fundet. Så kan point gives til den der har hjulpet.

Et link der evt. kunne have interesse:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar