Avatar billede m-pellow Nybegynder
05. marts 2006 - 17:45 Der er 5 kommentarer

memorycard fra kamera til printer?

Hej
Jeg har et memorycard i mit digital kamera. På min printer er der sådan at man kan sætte sådan et memorycard i, men hvordan finder man billederne frem på comp. el. printeren? eller er det mig der har misforstået pointen med den plads der er lavet til memorycard er det ikke til digital kamera?
Printer er en: Lexmark P707
Håber i kan hjælpe på forhånd tak :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2006 - 17:54 #1
det slot der er i din printer, er til direkte print.
Tror ikke du vil kunne se dem på pc via det slot.
Avatar billede m-pellow Nybegynder
05. marts 2006 - 18:13 #2
men hvordan får man dem printet ud så?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2006 - 21:05 #3
Kig i manual til printer
06. marts 2006 - 11:27 #4
jeg har selv haft sådan en P707, men har dog ikke brugt kort læseren.

Det er en kort læser, ligesom dem du kan købe løst. Når du sætter hukommesleskortet fra kameraet i, vil det vise sig i exploren som en disk, hvor billederne ligger. Du kan så åbne dem med divers programmer, og editere dem eller skrive dem ud.
Du kan evt. skrive dem ud ved at højreklikke på billederne, og vælge udskriv.

Jeg kan ikke huske om der er nogle specielle muligheder i den software der var med printeren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2006 - 14:04 #5
feedback?