01. maj 2001 - 18:19Der er
23 kommentarer og 1 løsning
Proaccess ISDN hos TDC
Hejsa Folkens Blev enig med mig selv det nok var hurtigere at spørger her frem for at prøve hos det #¤&%#¤%&¤ skodfirma til TDC!
Har bestilt en Proaccess ISDN, og fik afvide der vil gå 14 dage til 3 uger - spurgte om jeg vil få noget info fra dem hvornår den vil blive aktiveret? svaret lød jeg vil få en mail med diverse oplysninger straks efter bestillingen.
Der er nu gået 13 dage og har stadig ikke fået nogen mail, ringet til TDC for at høre om de kunne sige noget om hvornår jeg kunne forvente linien oppe og køre, men svaret var blankt nej, så spurgte jeg om ikke jeg skulle ha\' modtaget en mail med etableringsoplysningerne, hvor til der blev svaret, \"Det ved jeg ikke noget om\" WHAT?? jamen jeg må da få noget info om hvilken dag I sætter hjulne igang eller?? Svaret lød igen \"Det ved jeg ikke noget om\" Spurgte så om jeg var røget forkert i deres tlf omstilling, eller om han virklig sad i den afd. for Proaccess ISDN Joo du er rigtig nok hos TDC Erhverv og jooo det er da os der har med Proaccess ISDN at gøre.
Men I aner ikke en skid om det I sidder og sælger eller hva\'?
Det mente han nu så de gjore, ikke at jeg kan se det.
Det kort af det lange blev jeg tabte tålmodigheden og forklaret den skovl jeg snakket med at det vist var tid at stoppe vores samtale her!!
Så er der nogen her der har Proaccess ISDN ved TDC som kan fortælle om det er \"normalen\" at man ikke har hørt noget fra dem efter 13 dage eller om jeg skal ha\' fat i nakken på det fjols igen igen igen ????
Tro mig der er ikke noget jeg hellere ville, men den S.... central er ikke klar til det, og bliver det ikke før 1-9-2001 SIGER de, og med deres kalender kan det jo nemt blive 1-9-2002 ....
Har sendt ham en mail med link til denne side, men ikke hørt noget fra ham siden hen... det var sidste Tirsdag... sååååå jo er ved at være mere end træt af dem, men DESVÆRRE er de de eneste som nu har flatrate på deres ISDN... nu er CC jo også holdt op med det, jo man kan være på 8 timer i døgnet men nægter sq at betale det samme for det som jeg gjore for at kunne være på hele tiden...
Ja de er totalt ude af takt med andre, og for det ikke skal være lyv vil de F... ha\' 100,- + moms i kvartalet for at ha\' domænet liggende på deres DNS
Men de 500,- + moms får de ikke!!! så vil jeg hellere undvære den forb. ved dem og så vente på noget bedre kommer... hvilket jeg stærkt overvejer at gøre allerede nu..
Der er en lang ventetid på Pro@cess ISDN fra TDC. Ventede selv meget mere end 13 dage..
mener det var 1½ måned(ca.)
Og selv om det i din situation godt kan være svært at styre sit ordbrug og talemåder, så hjælper venlighed ALTID. Prøv at forklare dem det i nogle \"venlige\" toner, det plejer at hjælpe når jeg snakker med dem. Der er ingen problemer, og dem der er løser de altid.
Nej jeg fik at vide at der var en lang ventetid på den Router jeg skulle have med. De var faktisk FORAN med deres levering til mig, i henhold til hvad de sagde.
Nå oki, men jeg har selv Routeren så den skal de ikke levere, så måske det kan hjælpe til der snart sker noget :o)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.