Avatar billede darkstar Nybegynder
03. marts 2006 - 10:23 Der er 9 kommentarer

Hjælp søges til MS access - skoleopgave

Jeg har en skoleopgave i MS access, og jeg søger hjælp til at lave denne.

Jeg har overhovedet ikke før arbejdet med MS access, og har derfor et stort problem med at lave denne.

Jeg smidder 200 point hvis du kan hjælpe mig med at lave opgaven - Jeg sender dig evt opgaven på skrift over email eller andet. Der er 8 punkter, jeg vil skyde på en erfaren kan lave den på 10-15 min.
Avatar billede rafn12 Nybegynder
03. marts 2006 - 10:29 #1
skriv din mail adr. så kan jeg godt se på det....
Avatar billede darkstar Nybegynder
03. marts 2006 - 10:33 #2
danni @ failed.dk - tak
Avatar billede darkstar Nybegynder
03. marts 2006 - 10:44 #3
Jeg har sendt den afsted - Den skulle lige skrives ind!
Avatar billede rafn12 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:21 #4
så skulle du have modtaget den:-)
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2006 - 15:00 #5
Den går ikke, venner....!
Spørgsmål og svar skal offentliggøres her på siden, når der udloves point. Ellers er reglerne for brug af Eksperten IKKE overholdt.

Se ovenfor under Info - Regler, punkterne
2.1.12
2.1.13
2.7

- såå se at få det skrevet ind her.
Avatar billede mugs Novice
03. marts 2006 - 15:09 #6
halifax har fuldstændig ret - Men det er kotüme, at komplekse opgaver løses mere eller mindre udenom eksperten. Spørgsmålet har været vendt flere gange. Selv er blevet anmeldt for det samme. Men anmeldelsen blev slettet af samme grund.

Det kan være utrolig svært at besvare komplekse spørgsnål om databaser uden at se databasen og arbejde med den. Jeg så dette spørgsmål, da det blev blev oprettet, og ville nok også have løst opgaven udenom eksperten. Men jeg gider ikke løse skoleopgaver - Men jeg vil gerne hjælpe med dem.
Avatar billede rafn12 Nybegynder
03. marts 2006 - 15:34 #7
Hmm ok

opgave:

lave en bolig database i acces.

Løsning:
opret en database men en tabel og et par forespørgsler.

hvis dette ikke er nok betyder pointen intet for mig så drop spørgsmålet...er bare glad for at kunne hjælpe ligesom jeg er glad for andre gider hjælpe mig.
Avatar billede fdata Forsker
05. marts 2006 - 15:32 #8
Dagens lille moral prædiken:
Rent principielt burde vi vel ikke tilbyde at løse skoleopgaver. Formålet med at stille opgaven er vel at theevil skal tilegne sig kundskaber indenfor Access - og ikke at man kan købe en færdig løsning for 200 (gratis) point - og bilde sin lærer ind at man har styr på sagen.
Tænk over det næste gang, I flyver sydpå. Piloten behøver ikke at være erfaren. Han kan have købt sin viden på nettet. God tur!
Avatar billede rafn12 Nybegynder
06. marts 2006 - 11:10 #9
fdata: du har da ret i det du siger....som sagt betyder point ikke noget for mig, så theevil vil du lukke dette spørgsmål så vi ikke ender med en kæmpe diskussion over ingenting.