Avatar billede fa7000 Nybegynder
03. marts 2006 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iconer under foretrukne

På et tidspunkt havde jeg forskellige iconer foran mine foretrukne sider. Det var iconer der kom fra de hjemmesider jeg havde placeret under foretrukne. F.eks. Jyllands-Posten og DR
Nu alle erstattet af et "E" (Explorer icon)
Er det muligt at få iconerne tilbage ?
Avatar billede trekkies Juniormester
03. marts 2006 - 08:47 #1
Prøv følgende:
Åbne IE -> Funktioner -> Internetindstillinger... -> Klik følgende knapper: "Slet Cookies...", "Slet Filer" og "Ryd oversigten".

Se om det ikke hjælper.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. marts 2006 - 08:57 #2
Det er netop pga. oprydning og sletning af cookies at disse ikoner forsvinder.
Hvis du vil have dem tilbage, skal du slette de foretrukne og oprette dem igen. Og du må ikke slette cookies der vedr. de foretrukne - så forsvinder de bare igen.

Der findes et program til oprydning hvor du kan vælge hvilke cookies der skal slettes:
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede fa7000 Nybegynder
03. marts 2006 - 09:20 #3
Hej Boxer

Det er der problemet er.
Jeg bruger et lignende program, der sletter alle cookies ved lukning.
Jeg må finde et sted hvor jeg kan undlade disse. Tak for svaret.
Da jeg er ret ny bruger her, vil jeg gerne have hjælp til at accepterer dit svar.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. marts 2006 - 10:41 #4
Så smider jeg et svar. Du skal blot markere mit navn og trykke på accepter i boksen til venstre :o)

Du kan få lidt vejledning til brug af Eksperten her:
http://expfaq.1go.dk/