Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 15:09 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ikke sende, kun modtage!

Jeg har en e-mail konto hos cybercity og jeg bruger worldonline som udbyderen.
Jeg kan godt modtage e-mails, men jeg ikke sende, hvad kan problemmet være?

POP3: VIP.CYBERCITY.DK
SMTP: SMTP.CYBERCITY.DK (har prøvet med vip.cybercity.dk)

Jeg bruger Outlook ekspress 5
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. maj 2001 - 15:11 #1
din smtp skal være sat til mail.worldonline.dk
Avatar billede netsrac Praktikant
01. maj 2001 - 15:11 #2
Du skal bruge smtp.worldonline.dk  når du kobler op via worldonline
Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 15:15 #3
Tak for det!!
Avatar billede netsrac Praktikant
01. maj 2001 - 15:18 #4
Weee 0 point *G*
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2001 - 20:03 #5
Det kan ikke lade sig gøre at sende fra en udbyder, hvis man ikke er koblet op på den pågældene udbyder. Derfor har jeg f.eks også valt en e-mail adresse hos bonbon.net, for der er det underordnet hvilken udbyder jeg bruger, når jeg skal sende post.