Avatar billede webcreator Nybegynder
28. februar 2006 - 21:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis musik til video

Hej Eksperter.

Jeg søger noget gratis musik til en video jeg er ved at lave, som skal gøres tilgængeligt på vores website. Det er en reklame for et "action pakket" event, så der må gerne være godt gang i det - fx noget techno eller lignende.

Jeg har kigget lidt på Creative Commons licensen, men det er ikke nemt at finde musik der er udgivet under denne - så hvis I har links til gratis musik der må bruges til vores video, så smid dem endelig :)
Avatar billede acid-head Nybegynder
28. februar 2006 - 21:25 #1
www.mymusic.dk er fyldt med dejlig gratis musik i alle genre! :)
Avatar billede levithan Nybegynder
28. februar 2006 - 21:26 #2
Free MusicCreative Commons License This music free to share under a Creative Commons Music Sharing License. THROWING MUSES. MP3s. Speed and Sleep · Mercury · Portia ...
www.throwingmusic.com/freemusic/

og ellers http://www.google.dk/search?hl=da&q=free+music+%2BCreative+Commons+licence&meta=
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. februar 2006 - 21:41 #3
acid-head > Må ikke bruges.

levithan > Det første link kender jeg - det indeholder kun ganske få numre, og de kan desværre ikke bruges i denne sammenhæng - og så forsøger jeg selv at hitte noget på google, så den får du ikke points for ;)
Avatar billede acid-head Nybegynder
28. februar 2006 - 21:46 #4
Bare sådan af interesse: Hvorfor må mymusic.dk ikke bruges?
Avatar billede acid-head Nybegynder
28. februar 2006 - 21:48 #5
http://www.oggfrog.com/music/

Hvad med den her så?
Avatar billede acid-head Nybegynder
28. februar 2006 - 21:48 #6
Nå, der var vist kun et nummer.. :p
Avatar billede acid-head Nybegynder
28. februar 2006 - 21:49 #7
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
28. februar 2006 - 22:34 #8
Her finder du musik i rigtig mange genrer, i en god kvalitet og de forskellige numre fås i flere spillelængder http://www.freeplaymusic.com/
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. februar 2006 - 23:48 #9
sonysoccer > Koster penge hvis man vil bruge det på et website
Avatar billede mjallo Nybegynder
03. marts 2006 - 11:41 #10
inde på www.davk.dk er der et medlem der hedder Masso som har stillet en masse musik til rådighed for andre medlemmer.
Jeg har brugt det et par gange.

Du kan jo prøve at høre ham om han kunne være intereseret i at "slippe" noget til andet en medlemmerne på davk.dk.
Man skal selvfølgelig stadig have hans accept hvis man vil bruge det offentligt.
Avatar billede webcreator Nybegynder
05. marts 2006 - 13:46 #11
Tak for hjælpen, men der var ikke umiddelbart noget der kunne bruges - jeg fandt dog aavepyora.net selv, som havde noget der kunne bruges.