Avatar billede anon184 Nybegynder
01. maj 2001 - 12:22 Der er 4 kommentarer

Mandrake 8.0 og CD Brænder

Hej,

Jeg er lige lykkets med at installere Mandrake 8.0. Men har problemer med at få programmet XCDRoast til at køre, er der nogen andre der har lidt af samme problem???
Avatar billede htmlpede Nybegynder
01. maj 2001 - 21:17 #1
Nope...men er du sikker på at dit XCDRoast er linux kompatipelt???
Avatar billede htmlpede Nybegynder
01. maj 2001 - 21:18 #2
Prøv og tjek om der ikke findes en Linux version eller noget?! :)
Avatar billede bitkid Nybegynder
03. maj 2001 - 10:51 #3
Hvis det er en IDE brænder skal du slå scsi emulering til på kernel niveau.
XCDRoast er et godt Linux brænderprogram der bruger CDRecord som IO til brænderen. prøv evt at undersøge din brænder med CDRecord. Jeg kan ikke lige huske parametrene men jeg mener at de står i XCDRoast.
Avatar billede anon184 Nybegynder
03. maj 2001 - 11:07 #4
Den virker fint med CDRecord, der ser ud til at være en fejl i LM 8, det er jo osse noget skjiit :(